אגו"י הסכימה: האברכים יקבלו מענק במקום החזר

חדשות קול חי No Comments on אגו"י הסכימה: האברכים יקבלו מענק במקום החזר

כצפוי: במהלך פגישתם של ראש הממשלה נתניהו ושר האוצר סמוטריץ' עם שר השיכון יצחק גולדקנופף, הושג הסכם עם אגודת ישראל: אברכים יקבלו מענק חד פעמי מתחילת השנה עד חודש יוני, שישלים את הפער בתשלום החודשי. יחד עם זאת התקציב לא ייפתח ויעבור כפי שהוגש

כינוס ראשי אגודת ישראל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הושג הסכם בפגישה שנערכה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר סמוטריץ׳ לבין סיעת יהדות התורה. בהתאם להסכם הוחלט כי מסגרת התקציב לא תיפרץ וספר התקציב לא ייפתח. העלות – עד 250 מיליון ש״ח.

בהתאם לסיכום עם יהדות התורה, אברכים יקבלו מענק חד פעמי מתחילת השנה עד חודש יוני, שישלים את הפער בתשלום החודשי. במידה ויידרשו השלמות בתקציב, הם יגיעו אך ורק מעודפים לא מנוצלים של הכספים הקואליציוניים של החינוך החרדי.

קודם לכן, בראיון ל'מהדורת הבוקר' הרגיע ח"כ משה שמעון רוט. מ'אגודת ישראל'  והבטיח שהתקציב יעבור: "דגל התורה עומדים לימינו, ומסכימים שההסכם הקואליציוני לא מקוים. יש שתי גישות: הראשונה ללכת עד הסוף, פירוק הממשלה. השנייה אומרת להתפשר. כולנו בסקאלה הזאת".

"אולי לרב גפני ורב פינדרוס יש תחושה שצריך לכופף את הראש. אני מקבל טלפונים כל הזמן מממנהלי מוסדות שהעלו כבר את המלגות לאברכים על סמך מה שהבטחנו. יש לנו מחויבות אליהם". חבר הכנסת האגודאי הוסיף: "אני חושב שנתניהו וסמוטריץ' צריכים להגיע לפשרה שאגודת ישראל תוכל לחיות איתה".

ואכן, העניין הוסדר כצפוי.



0 תגובות